Диспут «Сучасний патріотизм: мода чи життєва необхідність?» (10–11 кл.)

О. І. Боярчук, завідувач навчально-методичного кабінету виховної роботи та позашкільної освіти Комунального навчального закладу «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Київської обласної ради

Мета: сприяти розвитку почуття любові до Батьківщини, причетності до її долі, становленню

національної самосвідомості, української ідентичності, ціннісного ставлення до суспільства та держави, відповідальності за її стан і розвиток, приналежності до рідної землі, народу.

Завдання: виявити ставлення школярів щодо питання патріотизму; визначити роль патріотизму в житті сучасного суспільства, учнів підліткового віку; формувати поняття патріотизму, громадянськості, відповідальності, толерантності; розвивати критичне ставлення до інформації, творче мислення.

Оформлення: тематична виставка літератури, фактографічні матеріали означеної тематики, фліп-чарт із правилами й умовами проведення диспуту.

Технічні засоби: мультимедійна дошка, проектор, комп’ютер.


Dounload PDF

Відгуки читачів