Вкладка – НАСЛІДКИ ТІЛЬКИ ПРАВИЛЬНОЇ ВІДПОВІДІ

В. Ф. Калошин, кандидат технічних наук, доцент, заслужений працівник освіти України, старший науковий співробітник лабораторії виховання та професійної орієнтації Інституту професійно-технічної освіти НАПН України

 

Чому одні й ті ж слова можуть виправити поведінку дитини, а можуть лише погіршити ситуацію?

Скільки зауважень робить учитель протягом шкільного дня — не злічити! Один знову зошит забув, інший на уроці у вікно дивиться, третій сусіда по парті задирає, четвертий на перерві як очманілий носиться ... І на все потрібно реагувати швидко, часто на роздуми часу немає. І тут виникає потреба в зауваженні. Але зауваження — небезпечна зброя. І який-небудь затяжний конфлікт нерідко починається саме із зауваження — різкого, грубого, образливого, хоча вчитель деколи навіть і не підозрює, як глибоко зачепив учня.


! Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квітанції або оформте електронну передплату - і ви матимете можливість читати статті на сайті.

 

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою SMS. Натисніть кнопку «Купити за 5 грн» та насолоджуйтеся читанням. Детальніше про SMS - сплату …

Купити за 5 грн

Оформити передплату

Відправити квитанцию

 

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 5747
 
Догори