3 речі, які педагогам варто знати

Сільвія Розенталь-Толесано 


Я зустрічаюся з багатьма педагогами по всьому світу, як віртуально, так і особисто... І я й досі часто дивуюся тому, як вони опираються новим ідеям, змінам, і наскільки вони не готові самі навчатися так само, як навчаються їхні учні. Ось 3 речі, які педагогам перш за все варто знати про їхнє власне навчання.
 
Ми не знаємо про те, про що ми не знаємо!
  • Як можна заперечувати педагогічні підходи, інструменти і стратегії, які ми ніколи не випробовували на собі?
  • Як можна випробувати нові форми викладання і навчання, якщо ми навіть не знаємо про їхнє існування і про те, що вони відіграють життєво важливу роль у навколишньому світі?
  • Як можна зневажливо говорити про можливі результати навчання, не перевіряючи свої слова?
 
 
2 Навчання повинне тривати все життя
  • Якщо ти педагог, навчання — це твоя робота!
  • Коли ми закінчили навчання в університеті і отримали диплом — світ навколо нас не завмирає, і наших знань не буде достатньо назавжди.
  • Можливо, і навіть швидше за все, педагога вважатимуть «неосвіченим» у ХХІ столітті, якщо він не припинить навчатися так само, як у ХХ столітті, та ще й задовольнятися цим.
 
3 Моральний імператив обміну думками в ролі педагога
  • Знання поглиблюється, якщо ним ділитися.
  • Обмін роздумами, думками, ідеями, передовим досвідом, відгуками і ресурсами є частиною механізму соціального навчання.
  • Якщо не буде тих, хто готовий ділитися, — не буде й соціальних мереж, краудсорсингу і навчальних мереж.
Dounload PDF

Відгуки читачів