Структурно-функціональна модель розвитку інформологічної культури в учнів середнього шкільного віку у процесі естетичної діяльності

І. Ю. Потапова, кандидат педагогічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи;О. В. Кузнецова, кандидат педагогічних наук, заслужений учитель України,учитель-методист Одеської гімназії № 1 ім. А. П. Бистріної Одеської міської ради, Одеська обл.

Інформологічна культура як специфічна характеристика життєдіяльності особистості з розвиненим логічним і нелінійним стилем мислення передбачає особливий ракурс сприйняття з точки зору прекрасного, здатність бачити та цінувати гармонію, доцільність, міру та є показником розвитку внутрішніх духовних сил людини.


Dounload PDF

Відгуки читачів