4. Умови участі в конференції. Учасники конференції обов’язково реєструються на сайті до 01.07.2016 р. Вимоги до інформації щодо участі в конференції: П. І. Б. (повністю) вчителя/вихователя/психолога/класного керівника тощо, предмет/напрям діяльності, кваліфікаційна категорія, педагогічне/наукове/ академічне звання, педагогічний стаж тощо. Участь у конференції безкоштовна. Учасники конференції за власним бажанням можуть отримати дипломи міжнародного зразка.
5. Умови участі в ярмарку (конкурсі). На ярмарок, який являє собою міжнародний фаховий конкурс, роботи надсилають в електронному, а також в паперовому форматі (два примірники) до 30.06.2016 р. До роботи слід докласти рецензію та коротку анотацію. Участь у ярмарку коштує 150 гривень. Кошти слід пересилати на картку Приват-Банку № 5168 7572 1001 9339 до 03.07.2016 р.
6. Умови заочної участі в ярмарку. Заочні учасники також представляють роботи в електронному форматі до 01.07.2016 р. (у паперовому форматі їм представляти не обов’язково). Заочна участь у ярмарку коштує 100 гривень без вартості пересилання дипломів і сертифікатів. Кошти слід пересилати на картку ПриватБанку № 5168 7553 0167 0952 до 03.07.2016 р.
7. Вимоги до оформлення матеріалів, представлених на конкурс (ярмарок).
7.1. На ярмарок можна подавти: концепції, програми, альтернативні підручники, методичні напрацювання, дидактичні матеріали, освітні проекти, освітні постери, моделі виховних систем навчальних закладів, класів, сценарії свят і виховних заходів дошкільних, загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів та ін.
7.2. Роботи мають бути добре перевірені, охайно оформлені згідно з державними стандартами та вимогами до оформлення друкованих робіт (шрифт Times New Roman 12 або 14, інтервал 1,15–1,5 тощо).
7.3. Роботи, недбало оформлені, з помилками, а також надіслані із запізненням, розглянуті не будуть.
7.4. Вимоги до оформлення титульного аркуша, а також до кожного виду робіт надано в додатку.
8. Порядок проведення конференції та ярмарку.
8.1. На конференцію та ярмарок мають бути представлені виступи або роботи окремих авторів, співавторів, а також колективні розробки педагогічних колективів, методичних комісій, кафедр тощо. Від окремих авторів, груп авторів або авторських колективів на конференцію і на ярмарок може бути подано тільки по одній роботі/виступу.
8.2. Регламент виступів на конференції: на пленарному засіданні — до 15 хвилин; на предметних секціях — до 10 хвилин.
8.3. Робочі мови для виступів на конференції та для робіт, які подають на ярмарок, — українська та російська.
8.4. Ярмарок проводиться протягом трьох днів: перший день — перевірка реєстрації та робота експертних комісій, які створюють заздалегідь; другий і третій дні — роботи комісій і підбиття підсумків. Подані роботи не рецензуються.
8.5. Роботи авторів, які не внесли відповідну плату, розглянуті не будуть.
8.6. Найкращі роботи будуть подані Видавничій групі «Основа» для опублікування у фахових часописах.
9. Порядок оцінювання робіт, наданих на конкурс (ярмарок).
9.1. Для оцінювання робіт створюють фахові експертні комісії.
9.2. Надані роботи оцінюють за певними критеріями: оформлення роботи відповідно до вимог цього положення; глибина, науковість, сучасність методрозробок, практична цінність; наявність рецензії й анотації; наочність у вигляді фотоматеріалів, діаграм, таблиць тощо; наявність та якість практичного дидактичного матеріалу тощо.
9.3. Надані роботи будуть перевірені на плагіат.
9.4. Експертні комісії оформлюють листи оцінювання та протоколи з підсумками.
9.5. Оргкомітет форуму гарантує кваліфікований та об’єктивний розгляд усіх робіт, представлених на конкурс (ярмарок).
10. Нагородження учасників, лауреатів і переможців конкурсу (ярмарку).
10.1. Учасники ярмарку, які брали участь очно, отримають дипломи міжнародного зразка. Лауреати конкурсу (ярмарку) додатково отримають відповідні сертифікати міжнародного зразка, а переможці — сертифікати та грошові премії.
10.2. Заочні учасники ярмарку отримають відповідні дипломи міжнародного зразка в електронному форматі. Переможці та лауреати (заочники) отримають дипломи та сертифікати міжнародного зразка в електронному форматі, або за бажанням — в паперовому форматі поштою.
Детальна інформація про VIІ Міжнародний форум освітніх технологій «ПЕРСПЕКТИВА» на сайті: www.festival.eidotehnika.org
Додаток
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Повна назва освітнього закладу/установи
На ярмарок педагогічних ідей і технологій
у межах VIІ Міжнародного форуму освітніх
технологій «ПЕРСПЕКТИВА»
НАЗВА РОБОТИ
Фото автора роботи
П. І. Б. (повністю)
вчителя / вихователя / психолога / класного керівника тощо, предмет/напрям діяльності, кваліфікаційна категорія, педагогічне/наукове/академічне звання, педагогічний стаж
Липень 2016 р.
Місто/село
Район, область
ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ РОБІТ НА ЯРМАРОК ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ І ТЕХНОЛОГІЙ
Подані роботи мають бути охайно оформлені згідно з державними стандартами та вимогами до написання друкованих робіт.
1. Методичні роботи мають містити:
-
коротку анотацію (мету і зміст роботи);
-
рецензію адміністрації закладу освіти або наукової установи;
-
стислий літературний огляд (аналіз літератури, що розкриває зміст проблеми і пояснення її вибору);
-
основну частину (опис власного досвіду роботи за цією тематикою з аналізом результативності);
-
заключну частину (методичні рекомендації щодо використання цієї роботи в загальній практиці роботи вчителя й на перспективу);
-
список використаної та рекомендованої літератури;
-
листівки, брошури, буклети і т. ін. мають бути надруковані.
2. Альтернативні підручники, авторські програми, збірники завдань, дидактичний матеріал мають бути зброшуровані й містити пояснювальну частину та рецензію методичного
об’єднання/методичної комісії школи/ДНЗ.
3. Програми спецкурсів, спецпредметів повинні мати рецензію відповідної кафедри вищого навчального закладу (ООІУВ):
-
моделі приборів подають у натуральних розмірах;
-
програмне забезпечення навчальних предметів подають на дисках.
4. Постер (стенд):
-
паперовий/картонний плакат шириною 96 см та висотою 160 см. Стендова доповідь має містити: заголовок (назву роботи), повну інформацію про автора (прізвище, ім’я, по батькові автора; навчальний заклад; клас; населений пункт; прізвище, ім’я, по батькові та посаду наукового керівника) і стислий виклад роботи (мета й завдання, матеріали й методи її виконання, результати й висновки);
-
рекомендований розмір заголовка доповіді — не менше 100 пт, розмір тексту — не менше 20 пт, міжрядковий інтервал — 1,5. Назву доповіді слід зробити конкретною і якомога коротшою для кращого сприймання учасниками;
-
рисунки мають бути чіткі, з підписами та розшифрованими умовними позначеннями. У тексті мають бути посилання на всі рисунки.
5. Освітні проекти
5.1. Освітні проекти, подані для розгляду експертній комісії, укладають та оформляють у вигляді опису освітнього проекту й безпосередньо освітнього проекту.
5.2. Оформлення та зміст титульної сторінки опису освітнього проекту:
-
тема освітнього проекту;
-
змістовий напрям;
-
тип освітнього проекту;
-
тривалість освітнього проекту;
-
інформаційні дані про автора, групу авторів (прізвище, ім’я, по батькові, заклад освіти, посада);
-
кваліфікаційна категорія, нагороди (у тому числі грамоти обласного, міського рівнів за останні 5 років, що стосуються провідної ідеї освітнього проекту);
-
стаж роботи.
5.3. Оформлення та зміст опису освітнього проекту:
-
обґрунтування необхідності створення освітнього проекту для впорядкування умов і матеріально-технічного забезпечення;
-
аналіз, діагностика й оцінювання поточного стану об’єкта проектування, виявлення в ньому недоліків, суперечностей (розгляд структури об’єкту, визначення слабких сторін і недоліків);
-
аналіз наукових досліджень, теоретичне обґрунтування визначеної проблеми, орієнтовний список науковолітературних джерел;
-
аналіз наявного стану матеріально-технічного, правового забезпечення для майбутньої реалізації освітнього проекту;
-
опис документа освітнього проекту;
-
усвідомлення мети проектування, прогнозування результатів і ймовірності
-
досягнення цілей;
-
концептуалізація проектного педагогічного задуму;
-
цілісний план-програма реалізації освітнього проекту (визначення просторово-часових показників, матеріально-технічного, науково-методичного забезпечення, визначення процедур поточного контролю);
-
констатація переходу освітньої системи до нової якості;
-
гіпотетичне експериментальне використання освітнього проекту;
-
апробація проекту (часткова перевірка ідеї, інновації в активній педагогічній практиці);
-
самооцінка отриманого проекту і якісних результатів його експериментальної апробації;
-
критична рефлексія труднощів, корекція, оптимізація проекту;
-
незалежне експертне оцінювання ефективності освітнього проекту;
-
пропозиції про можливість використання освітнього проекту.
5.4. Вимоги до оформлення опису освітнього проекту:
-
надається в друкованому й електронному форматі;
-
обсяг 12–14 сторінок, шрифт Times New Roman;
-
розмір 14, інтервал 1,5;
-
береги: верхнє — 2 см, нижнє — 2 см, ліве — 2 см, праве — 1,5 см.