Розвиток читацьких компетентностей молодших школярів засобами інтерактивних прийомів роботи з текстом

Л. П. Ампілогова, методист; Т. В. Гонгало, учитель початкових класів, гімназія № 46 ім. М. В. Ломоносова, м. Харків

Учителеві, у якого склалася педагогічна діяльність за умов традиційних вимог до вироблення навичок читання, важко переорієнтуватися на компетентнісний підхід до навчання лише на основі теоретичних викладень нових вимог Державного стандарту. Як свідчить практика, виокремити нові особливості організації роботи з текстом та організувати відповідним чином навчальну діяльність учнів самотужки вчителеві не вдається. У статті розкрито педагогічні прийоми, притаманні нетрадиційному підходу до створення умов вербальної взаємодії з учнями в процесі роботи з текстами, спрямованої на вироблення читацьких та мовленнєвих умінь.


Dounload PDF

Відгуки читачів