7 + 2 (свято для учнів 2-х і 7-х класів)

М. В. Луговська


Завдання: 1) пропагувати здоровий спосіб життя; 2) формувати позитивні життєві настанови молодого покоління; 3) популяризувати заняття фізичною культурою й спортом; 4) зміцнювати здоров’я, поліпшувати діяльність опорно-рухового апарата.

Інвентар: свисток; баскетбольні, набивні та футбольні м’ячі; фішки; кубики; рулетка; канат; аркуші паперу формату А1; фломастери; символічні призи.

Склад команд: по четверо хлопчиків і дівчаток 2-х і 7-х класів.

 

ХІД СВЯТА
 
Ведучий. Добрий день, дорогі друзі! Сьогодні в нас відбудеться чудове спортивне свято. Ви побачите дивні конкурси, адже в одній команді змагатимуться учні 7-х і 2-х класів. Я сподіваюся, що учасники впораються зі складними завданнями.
 
За всіх часів людина прагнула здорового способу життя, бажаючи пізнати межі своїх можливостей і не боячись кинути виклик долі. І часто виходила переможцем. Спорт — це життя, здоров’я, ризик, пошук, перемога. Звісно, ми бажаємо нашим учасникам перемоги. Привітаймо наші команди!
 
Урочистий вихід команд під марш «Герої спорту».
 
Представлення журі.
 
Візитівки наших команд — це дотепність, талант, працьовитість і, безперечно, уміння подати себе. Максимальна оцінка — 4 бали.
 
 
1-й КОНКУРС «ВІЗИТІВКА»
 
Девіз команди «Екіпаж»
Спорт — здоров’я, краса й гра.
Всім суперникам — ура!
 
Девіз команди «Вірні друзі»
Ми — команда хоч куди!
В спорті — визнані майстри.
Будем бігати, м’яч ганяти,
За перемогу воювати.
 
Девіз команди «Чудова вісімка»
Суперник мов на голках,
Тому що знає нас!
Наша дружна вісімка
У грі покаже клас!
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
2-й КОНКУРС «БАСКЕТБОЛ»
 
Естафета з веденням баскетбольного м’яча до фішки правою рукою, назад — лівою рукою. Команди шикуються в колони по одному в такому порядку: хлопчик — дівчинка. Перемагає команда, яка фінішувала першою. 
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
3-й КОНКУРС «ЧОВНИКОВИЙ БІГ»
 
Естафета з «човниковим» бігом із перенесенням кубиків. Перемагає команда, яка фінішувала першою.
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
4-й КОНКУРС «ФУТБОЛ»
 
Естафета з бігом до встановленого місця, набиванням м’яча (10 разів, хлопчики) або настрибуванням на м’яч, торкаючись його стопою (10 разів, дівчатка). Команди шикуються в колони по одному в такому порядку: хлопчик — дівчинка. Перемагає команда, яка фінішувала першою.
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
5-й КОНКУРС «ЕСТАФЕТА ІЗ ЗУПИНКАМИ»
 
Гравці кожної команди по черзі долають дистанцію, у будь-який момент ведучий може подати сигнал (свиснути). За сигналом гравці мають набути положення упор лежачи. За повторного сигналу естафета триває. Перемагає команда, яка фінішувала першою (за час проведення естафети може бути 2–3 звукових сигнали).
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
6-й КОНКУРС «М’ЯЧ»
 
Ведучий. Діти, відгадайте загадку.
 
Когось удариш —
Він злиться й плаче.
А цього стукнеш —
Від радості скаче.
 
(Учасники відповідають.) Правильно, це м’яч!
 
Учасники по черзі кидають набивний м’яч у положенні сидячи, спочатку семикласники, потім — другокласники. Кожну четвірку оцінюють за дальністю кидка. Перемагає команда, яка набрала найбільше балів.
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
7-й КОНКУРС «КЛАСНИЙ КЕРІВНИК, ДОПОМОЖИ!»
 
У конкурсі беруть участь класні керівники, які разом зі своїми вихованцями беруть участь у перетягуванні каната.
 
Журі підбиває підсумки конкурсу.
 
 
8-Й КОНКУРС «Я НЕ ХУДОЖНИК, Я ЛИШЕ ВЧУСЯ!»
 
Напроти кожної команди на стіні — аркуш паперу формату А1, поруч — фломастер. За сигналом учасники по черзі підбігаючи малюють певну частину корови в будь-якій послідовності (голову; ніс, очі; тулуб; ноги; хвіст; рога; вуха; вим’я). Журі оцінює якість малюнка та швидкість виконання завдання.
 
Журі підбиває підсумки конкурсів. Нагородження учасників і переможців змагань.
Dounload PDF

Відгуки читачів