Інтернет-додаток до журналів ВГ "Основа" - Особливості створення, налагодження та дизайну персонального освітнього блогу вчителя
Табарчук Ірина Вікторівна, викладач секції інформатизації та дистанційної освіти КВНЗ «Харківська Академія неперервної освіти», учитель інформатики Харківського ліцею № 89
Сьогодні інформаційний простір сучасного вчителя майже обов’язково містить віртуальну складову його діяльності. Використовуючи різноманітні інформаційні канали — телевізійний, комп’ютерний, канал передачі даних за допомогою мобільних пристроїв тощо, — вчитель реалізує власні інформаційні потреби та запити, підвищує кваліфікацію, спілкується з колегами та учнями, розміщує матеріали в мережі, веде освітній блог.
Відомо, що власному позиціонуванню в глобальній мережі Інтернет сприяють такі сервіси, як соціальні мережі, участь у форумах, ведення власного сайту, блогу. Саме створенню власного блогу вчителя було присвячено наш матеріал.