Педагогіка педоцентризму в суспільному вихованні США та Японії (порівняльний аналіз)

С. В. Білецька, кандидат педагогічних наук, доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Автор цього тексту прожила чотири місяці в центральному Токіо і всі чотири місяці вивчала японський варіант «прикритих очей» у найстародавнішому жіночому університеті Японії — Ochanomizu University (заснований 1875 року). Метою дослідження було з’ясувати, якою мірою японській педагогічній свідомості властиві ідеї педоцентризму та порівняти японську практику з американською. Для цього необхідно було знайти відповіді на такі запитання:

- яким чином виховна система Японії розвиває позитивну «Я-концепцію» дитини;

- наскільки дорослі японці емоційно чутливі до світу дитинства, готові до емпатійних відносин і до позитивного сприйняття особистості дитини?


Dounload PDF

Відгуки читачів