Програми з корекційно-розвивальної роботи для спеціальних ЗНЗ для дітей із тяжкими порушеннями мовлення 1–4-ті класи
Ю. В. Рібцун, м. Київ
У пропонованих програмах «Корекція розвитку», узгоджених із вимогами Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, з урахуванням Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, представлено зміст корекційно-розвивальної роботи, яка сприяє повноцінному розвитку та функціонуванню особистості учнів із тяжкими порушеннями мовлення.
Програми адресовані практичним психологам, учителям-логопедам, корекційним педагогам, учителям підготовчого, 1–4-х класів спеціальних навчальних закладів для дітей із тяжкими порушеннями мовлення, загальноосвітніх навчальних закладів за умов інклюзивного та інтегрованого навчання і спрямовані на реалізацію вимог, передбачених освітньою галуззю «Корекційно-розвивальні заняття».