Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Т. Г. Шевченко «Гайдамаки». Урок-дослідження. 9 клас

Н. І. Скоробагата, учитель української мови та літератури Богданівського НВК, Васильківський р-н, Дніпропетровська обл.

ТЕМА. Т. Г. Шевченко «Гайдамаки». Складність історичної долі українського народу, невідворотність його боротьби за визволення. Повсталий народ як герой поеми. Одна з головних ідей твору — нерозривність боротьби за особисте щастя з боротьбою за долю свого народу.

Необхідність перегорнути трагічну сторінку історії, по-сучасному оцінити минуле.

Мета:

- засвоєння учнями змісту поеми «Гайдамаки», його ідеї, жанру, особливостей сюжетно-композиційної структури, історичної основи;

- формувати вміння визначати головні проблеми, коментувати зміст поеми, умотивовувати вчинки героїв твору;

- розвивати усне мовлення;

- виховувати гуманізм, національну самосвідомість та самоповагу.

Очікувані результати: учень (учениця) знає зміст розділів поеми, особливості поеми як ліро-епічного жанру, складники сюжету; уміє коментувати окремі фрагменти поеми, визначати основні сюжетні лінії, кульмінаційні моменти твору

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Форма уроку: урок-дослідження.

Обладнання: портрет Тараса Шевченка, виставка літератури, ілюстрації, репродукції картин до поеми, таблиці, історична карта України, ТЗН, плакат «Козацькому роду нема переводу», на якому козак Мамай і слова з «Гайдамаків»: «Любіть її, думу правди, козацькую славу».


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів