Корекційно-розвивальна програма спілкування для дітей з інтелектуальною недостатністю

Н. І. Бандура, практичний психолог, Тернопільська спеціальна школа, м. Тернопіль

Діти із інтелектуальною недостатністю мають свої специфічні особливості розвитку, однак у підлітковому віці, як і їхні здорові ровесники, вони прагнуть до спілкування із однолітками, дорослими людьми. Пріоритетними для них є питання дружби, взаємин із протилежною статтю, морально-етичні питання, духовні тощо. Проте незрілість особистісної сфери, відсутність необхідного життєвого досвіду, зокрема і досвіду спілкування зі здоровими однолітками, нерідко спричиняють у міжособистісних взаєминах агресивні дії, неконтрольовані прояви, конфлікти, формування та розвиток неадекватного самосприйняття, зокрема комплексу неповноцінності. З метою подолання вищезазначених проблем формування особистості підлітка з інтелектуальною недостатністю була розроблена корекційно-розвивальна програма.


Dounload PDF

Відгуки читачів