Розвиток ідей педоцентризму на сучасному етапі (друга половина ХХ ст. – початок ХХI ст.). Формування педагогічної свідомості дорослих Америки

С. В. Білецька, кандидат педагогічних наук, доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Ідеї педоцентризму, попри критику, яка надійшла після педоцентричної революції, мали значний вплив як на формування виховних стереотипів, так і на масову педагогічну практику країн Заходу. У другій половині ХХ ст. з’являються теорії, що спровокували «вседозвільну» ідеологію, яка стала проявом іншої крайності у відносинах дорослих і дітей (першою був авторитаризм). Найголосніше «вседозвільний стиль» відносин заявив про себе в післявоєнній Америці. Цей факт і визначив зміст розділу — формування педагогічної свідомості американців у другій половині ХХ ст. Для нашої розмови «вседозвільний стиль» цікавий ще й тим, що саме його дуже часто ототожнюють із педоцентризмом.


Dounload PDF

Відгуки читачів