Літературна гра «Щасливий випадок». 8-й клас

Л. А. Смахтіна, учитель світової літератури Прилуцької гімназії № 1, м. Прилуки, Чернігівська обл.


І гейм «Хто швидше»
 
1. Кому присвятив А. де Сент-Екзюпері казку-притчу «Маленький принц»? (Леону Верту)
2. Що зобразив автор у дитинстві на малюнку № 1? (Удава, що проковтнув слона.)
3. Де пілот зробив вимушену посадку? (У пустелі Сахара)
4. Кого зустрів льотчик у пустелі? (Маленького принца)
5. Хто єдиний упізнав у капелюсі «слона в удаві»? (Маленький принц)
6. Про що принц попросив дорослого? (Намалювати баранця)
7. Скільки разів льотчик малював баранця? (Тричі)
8. Яким чином пілоту вдалося намалювати баранця, який сподобався хлопчику? (Зобразив ящик)
9. Із якої планети прилетів малий на Землю? (З астероїда В-612)
10. Якого розміру була планета хлопчика? (Завбільшки з хату)
11. Що найбільше любив принц на своїй планеті? (Троянду)
12. Паростки яких рослин знищував хлопчик? (Баобабів)
13. Чому він боровся з баобабами? (Коріння цих дерев могло розірвати планету на шматки.)
14. Яке перше правило маленького принца? («Причепурився сам уранці, причепури гарненько й свою планету».)
 
 
II гейм «Діжкові заморочки»
 
1. Які найголовніші тріумфи дорослого життя А. де Сент-Екзюпері? (Здійснення заповітної мрії дитинства — став льотчиком; усвідомлення сенсу власного життя.)
2. Яке прізвисько дали друзі дитинства Антуану? («Дістань Місяць»)
3. Які професії вдало поєднував у житті А. де Сент-Екзюпері? (Льотчика й письменника)
4. Що заважало письменнику самостійно сідати в кабіну літака? (Наслідки численних травм)
5. У яку епоху починається родовід А. де Сент-Екзюпері? (У добу Середньовіччя, епоху хрестових походів)
6. Ким були представники роду льотчика і письменника? (Морськими офіцерами, хоробрими полководцями, служителями церкви)
 
 
ІІІ гейм «Ти — мені, я — тобі »
 
(Команди по черзі ставлять суперникам свої запитання.)
 
 
IV гейм «Далі… Далі… Далі»
 
Запитання для 1-ї команди
1. Скільки вулканів на планеті маленького принца? (Три)
2. Із якою метою принц вирушив у подорож? (Чогось навчитися і знайти друзів)
3. Із ким познайомився хлопчик на другій планеті? (Із честолюбцем)
4. Скільки часу тривав день на планеті ліхтарника? (Одну хвилину)
5. Як назвав маленького принца король? (Підданий)
6. У чому вбачає сенс життя честолюбець? (У тому, щоб хвалити себе.)
7. Яку «корисну» роботу виконував ліхтарник? (Запалював і гасив ліхтар)
8. Чому географ не хотів записати відомості про квітку? (Квіти ефемерні, тобто недовговічні.)
9. Чому географ не знав, що є на його планеті? (Не виходив зі свого кабінету, а тільки приймав мандрівців)
10. У чому вбачав сенс свого життя ділок? (У збагаченні)
11. Кого зустрів маленький принц біля стіни в пустелі? (Змію)
12. Яким було перше враження малого від планети Земля? (Незрозуміла для нього, навіть лякає)
13. Чому життя Лиса було одноманітним? (Не мав друзів)
14. Яке алегоричне значення образу Лиса? (Мудрість)
15. Які спільні риси об’єднують усіх мешканців астероїдів? (Самотність, втрата сенсу життя)
16. Скільки часу пробув на Землі Маленький принц? (Один рік)
17. Хто промовляє: «Добре там, де нас нема»? (Стрілочник)
18. Яке алегоричне значення води? (Істина)
 
Запитання для 2-ї команди
1. Скільки діючих вулканів чистив щодня Маленький принц? (Два)
2. Яка причина змусила принца залишити свою планету? (Образа на квітку)
3. Кого зустрів принц на п’ятій планеті? (Ліхтарника)
4. Скільки часу тривала ніч на планеті ліхтарника? (Одну хвилину)
5. Як назвав Маленького принца честолюбець? (Шанувальником)
6. Яка позитивна риса людського характеру залишилася в пияка? (Совість, або сумління)
7. Хто порадив Маленькому принцу відвідати Землю? (Географ)
8. Що усвідомив малий після зустрічі з географом? (Його троянда недовговічна.)
9. Скільки разів заважали ділку працювати? (Тричі)
10. Ким би міг стати принц ліхтарнику? (Другом)
11. Із ким першим зустрівся хлопчик на Землі? (Зі змією)
12. Що означає приручити когось? (Стати потрібним одне одному, стати другом)
13. Про що свідчать взаємини хлопчика і пілота? (Про дружбу)
14. Яке алегоричне значення образу змії? (Доля)
15. Скільки часу тривало спілкування льотчика і хлопчика? (Тиждень)
16. Що шукали пілот і Маленький принц у пустелі? (Джерела)
17. Кому належать слова: «Тільки діти знають, що шукають»? (Маленькому принцу)
18. Яке алегоричне значення джерел? (Внутрішній світ людини)
 
 
Підбиття підсумків гри
 
Зведена підсумкова таблиця
Назва
команди
Конкурси
 
І гейм «Хто
швидше»
II гейм
«Діжкові
заморочки»
III гейм «Ти —
мені, я — тобі»
IV гейм «Далі…
Далі… Д алі…»
Загальна
кількість балів
           
           
 
Dounload PDF

Відгуки читачів