Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою
!

Оформити передплату

Гра як засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів

Л. Р. Несенюк, учитель хімії вищої категорії, старший учитель Костопільської ЗОШ № 2, Костопільський р-н, Рівненська обл.

У процесі вивчення хімії вчителі реалізують різні форми й методи, але недостатньо використовують таку перспективну форму, як гра, що дозволяє ефективно підвищувати якість підготовки учнів. На мою думку, основним моментом, на який слід звернути особливу увагу, створюючи й використовуючи навчальні ігри, є привернення уваги учнів до змісту самої гри, а значить, і до навчального матеріалу.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів