Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти. Частина 2

О. М. Перехейда, кандидат філософських наук, директор гімназії «Ерудит», м. Київ

1.    Рівень професійної компетентності вчителя

2.    Здатність до педагогічної діяльності (оцінювання, самооцінювання)

3.    Рівень обізнаності з педагогічною діяльністю (анкетування)

4.    Педагогічний аналіз та експертиза інноваційної діяльності вчителя

5.    Моніторинг готовності до професійної діяльності

6.    Самооцінювання творчої діяльності керівника навчального закладу

7.    Самооцінювання фахової компетентності керівника навчального закладу (методика Н. Островерхової та Л. Даниленко)

8.    Експрес-діагностика організаторських здібностей

9.    Ваша робота та ставлення до неї

10.Вивчення професійної діяльності педагога в міжатестаційний період (анкетування)

11.Кваліметрична модель аналізу педагогічної діяльності вчителя

12.Урок очима учня (анкетування)

13.Урок очима вчителя (анкетування)

14.Гімназія очима вчителів (анкетування)

Виховна діяльність

1.    Структура моніторингу виховної діяльності

2.    Режим дня та стан здоров’я дитини (анкета для учнів)

3.    Визначення рівня активності

4.    Сім’я та батьки очима дитини

5.    Гімназія очима учнів

6.    Гімназія очима батьків

7.    Анкета для батьків

8.    Ступінь інформованості батьків про професійне спрямування їхніх дітей (анкета для батьків)

9.    Діагностика сімейного мікроклімату

10.Куріння як соціальна проблема суспільства (анкета для учнів)

11.Оцінювання роботи куратора


   
Dounload PDF

Відгуки читачів