Моніторинг як сучасний засіб управління якістю освіти. Частина 1

О. М. Перехейда, кандидат філософських наук, директор гімназії «Ерудит», м. Київ

1.    Структура моніторингу професійної компетентності педагогів

2.    Експертне само оцінювання педагогічних умінь учителя

3.    Оцінювання мотиваційного середовища гімназії

4.    Аналіз підсумків навчального року

5.    Діагностика особистісних якостей учителя

6.    Самооцінювання реалізації потреб педагогів у розвитку та саморозвитку

7.    Гімназія очима вчителів (анкетування)

8.    Тестування педагогів

9.    Динаміка особистих здібностей і професійних якостей учителя

10.Рівень розвитку педагогічного колективу (анкетування)

11.Потенційна готовність педагога до професійної роботи й оцінювання його педагогічної діяльності (оцінювання діяльності вчителя колегами)

12.Якісні критерії результатів діяльності вчителя

13.Ваш творчий потенціал (тестування для педагогів)

14.Психолого-педагогічний аналіз діяльності вчителя

15.Професійна готовність педагога

16.Рівень педагогічної діяльності

17.Кваліметричний метод під час проведення атестації педпрацівників

18.Оцінювання учнями діяльності вчителя (анкетування)

19.Методи навчання (анкетування педагогів)

20.Професійні інтереси (діагностична карта)

21.Стиль педагогічного керівництва (за О. Мотковим)

22.Чи подобається вам предмет? (анкета для учнів)

23.Урок очима учнів (анкетування)

24.Ставлення учнів до предмета (анкетування)


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 6441
 
Догори