Передплатну кампанію на 2019 рік розпочато!

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Психологічні аспекти інклюзивної освіти

Ю. С. Масловська, директор Харківського спеціального НВК № 7; О. В. Козлітіна, заступник директора з НВР; Л. В. Туріщева, кандидат психологічних наук, доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

(Закінчення. Початок — див. у № 22–24.)

Основними напрямами інклюзивної освіти в роботі адміністрації школи є:

1. Наукове та методичне забезпечення діяльності педагогічних колективів.

2. Психологічний супровід усіх учасників інклюзивних процесів.

3. Проектування процесу взаємодії різних рівнів освітньої системи.

4. Розробляння практико-орієнтованих технологій індивідуального навчання та психолого-педагогічного супроводу процесів залучення дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітнє середовище.

5. Моделювання компонентів і змістовного наповнення інклюзивного освітнього середовища.


Dounload PDF

Відгуки читачів