Психологічні аспекти інклюзивної освіти

Ю. С. Масловська, директор Харківського спеціального НВК № 7; О. В. Козлітіна, заступник директора з НВР; Л. В. Туріщева, кандидат психологічних наук, доцент Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

(Закінчення. Початок — див. у № 22–24.)

Основними напрямами інклюзивної освіти в роботі адміністрації школи є:

1. Наукове та методичне забезпечення діяльності педагогічних колективів.

2. Психологічний супровід усіх учасників інклюзивних процесів.

3. Проектування процесу взаємодії різних рівнів освітньої системи.

4. Розробляння практико-орієнтованих технологій індивідуального навчання та психолого-педагогічного супроводу процесів залучення дитини з особливими освітніми потребами в загальноосвітнє середовище.

5. Моделювання компонентів і змістовного наповнення інклюзивного освітнього середовища.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 9109
 
Догори