Календарне планування вивчення алгебри в 7 класі (2 год на тиждень, усього — 70 год)
О. О. Старова, м. Харків
№ уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Кількість годин |
Дата проведення |
1–43 |
Тема 1. Цілі вирази |
43 |
|
|
Вирази зі змінними. Степінь з натуральним показником. Одночлени. |
15 |
|
1, 2 |
Перетворення виразів. Повторення та систематизація матеріалу 5–6 класів |
2 |
|
3, 4 |
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. Числове значення виразу |
2 |
|
5, 6 |
Тотожність. Тотожні перетворення виразу |
2 |
|
7 |
Доведення тотожностей |
1 |
|
8 |
Степінь з натуральним показником |
1 |
|
9, 10 |
Властивості степеня з натуральним показником |
2 |
|
11 |
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена |
1 |
|
12, 13 |
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів |
2 |
|
14 |
Розв’язування задач |
1 |
|
15 |
Контрольна робота № 1 |
1 |
|
|
Многочлени |
12 |
|
16 |
Многочлен. Стандартний вигляд многочлена. Степінь многочлена. Подібні члени многочленів та їх зведення |
1 |
|
17, 18 |
Додавання та віднімання многочленів |
2 |
|
19 |
Множення одночлена на многочлен |
1 |
|
20, 21 |
Множення многочленів |
2 |
|
22, 23 |
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки |
2 |
|
24, 25 |
Розкладання многочленів на множники способом групування |
2 |
|
26 |
Розв’язування задач |
1 |
|
27 |
Контрольна робота № 2 |
1 |
|
|
Формули скороченого множення |
16 |
|
28, 29 |
Квадрат двочлена |
2 |
|
30, 31 |
Різниця квадратів |
2 |
|
32, 33 |
Сума й різниця кубів |
2 |
|
34–36 |
Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники |
3 |
|
37–39 |
Застосування різних способів розкладання многочленів на множники |
3 |
|
40, 41 |
Розв’язування задач на перетворення виразів |
2 |
|
42 |
Розв’язування задач |
1 |
|
43 |
Контрольна робота № 3 |
1 |
|
44–52 |
Тема 2. Функції |
9 |
|
44 |
Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція |
1 |
|
45 |
Способи задання функції |
1 |
|
46 |
Область визначення та область значень функції |
1 |
|
47, 48 |
Графік функції |
2 |
|
49, 50 |
Лінійна функція, її графік та властивості |
2 |
|
51 |
Розв’язування задач |
1 |
|
52 |
Контрольна робота № 4 |
1 |
|
53–65 |
Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи |
13 |
|
53 |
Лінійне рівняння з однією змінною |
1 |
|
54, 55 |
Розв’язування лінійних рівнянь |
2 |
|
56 |
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік |
1 |
|
57 |
Система двох лінійних рівнянь з двома змінними. Графічний спосіб розв’язання систем |
1 |
|
58, 59 |
Спосіб підстановки |
2 |
|
60, 61 |
Спосіб додавання |
2 |
|
62 |
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь |
1 |
|
63 |
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь |
1 |
|
64 |
Розв’язування задач |
1 |
|
65 |
Контрольна робота № 5 |
1 |
|
66–70 |
Тема 4. Повторення і систематизація навчального матеріалу |
5 |
|
66 |
Повторення. Цілі вирази |
1 |
|
67 |
Повторення. Функції |
1 |
|
68 |
Повторення. Лінійні рівняння та їх системи |
1 |
|
69 |
Підсумкова контрольна робота |
1 |
|
70 |
Узагальнення матеріалу, вивченого за рік |
1 |
|