А ви вже оформили передплату на 2019 рік?

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Рекомендації вчителю щодо психологічно правильної побудови уроку

С. С. Кельнер, учитель біології вищої категорії, практичний психолог ЗОШ № 126, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.


1. Важливо знати, що добре запам’ятовується й засвоюється те, про що вчитель говорить на початку та наприкінці уроку.
 
2. Необхідно використовувати три типи сприйняття інформації:
а) зорове (з допомогою зору);
б) слухове (або аудіальне);
в) кінестетичне (з допомогою органів чуття).
 
3. Ефективним у навчанні є використання зорових опор (у молодших класах подача навчального матеріалу ґрунтується на наочно-образному сприйнятті; у старших класах треба частіше використовувати схеми, таблиці, опорні конспекти).
 
4. Вміле використання міміки й жестів. Не можна ходити по класу, розмахувати руками, переступати з ноги на ногу.
 
5. Дотримуватися закону уваги. (Увага учня тримається сімома блоками інформації. Наприклад, на уроці іноземної мови дитина спроможна запам’ятати й вивчити сім слів, коли на уроці змінюється сім видів діяльності.)
 
6. Часто повторювати матеріал із метою кращого засвоєння не завжди ефективно, оскільки інформація не сприймається та пропускається повз вуха; через це в учня виникає негативне ставлення до теми, а іноді й до вчителя.
 
7. Створення ситуації успіху: підбадьорювання, похвала, пестливе звертання.
 
8. Краще дитину називати на ім’я: це викликає в неї позитивні емоції, хороший настрій, звідси й бажання бути активним на уроці.
 
9. Надання психологічної та моральної підтримки під час відповідей учнів.
Dounload PDF

Відгуки читачів