Корекція психоемоційного напруження в дітей з вадами мовлення засобами образотворчої діяльності

В. Б. Проценко, СНВК № 7, м. Харків

Діти з вадами мови — особливі діти. Однак, саме ця категорія дітей відрізняється від інших порушеннями психоемоційної сфери. Усвідомлення свого мовного недоліку, невдалі випробування його замаскувати або самостійно подолати звичайно викликають різні емоційні стани і почуття своєї неповноцінності, страх мовлення, постійні переживання від нерозуміння цього недоліку оточуючим, прагнення відійти від колективу, від спілкування, усамітнитися; породжує мовленнєву пасивність, почуття образи, досади, іноді озлобленості, роздратування. Все це ставить під загрозу соціальну значущість особистості людини та сприяє формуванню у неї своєрідних психологічних та патологічних рис. Діти з вадами мовлення с перебувають у стані хронічного психоемоційного напруження.


Dounload PDF

Відгуки читачів