У пошуках скарбів. Заняття з грамоти з елементами ТРВЗ. 6-й рік життя
М. В. Нічик, м. Шостка
Завдання заняття:
- розвивати фонематичний слух, зв’язне мовлення, фантазію дітей засобами ТРВЗ (біном фантазії — «аглютинація», метод синектики, пряма аналогія), дрібну моторику пальців рук;
- удосконалювати навички звукового синтезу та звуко-буквеного аналізу; вправляти у вживанні відносних прикметників, поділі слів на склади (називати), умінні дітей визначати наявність заданого звуку в словах, пригадувати слова на заданий звук, диференціювати приголосні Ш, Х, З, С на слух та у своїй мові;
- виховувати дружні стосунки, уміння помічати й радіти своїм успіхам та результатам роботи товаришів.
Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою