Чому в авторській школі М. П. Гузика немає неуспішних дітей і учнів із поганою поведінкою?

М. П. Гузик, кандидат педагогічних наук, народний учитель України

Реальна шкільна практика та наукові дослідження свідчать про те, що якість шкільної освіти, яка містить рівень знань, умінь і навичок із шкільних базових предметів, стрімко знижується рік у рік. Якщо, наприклад, у 80–90 рр. за показниками освіченості випускників шкіл наша країна посідала друге місце у світі (Японія посіла перше місце), то до 2013 року ми наблизилися до рівня слаборозвинених країн світу. Як наслідок, Україна стає небезпечним місцем для життя. У своїй нещодавній книзі «Компетенції та гривні» відомий український педагог, професор І. П. Підласий пише: «Дійшло до того, що школу вже називають небезпечним місцем для дитини, а вчителів не інакше як джерелом напруження».


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 4921
 
Догори