Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою
!

Оформити передплату

Хімічні реакції

 

А. Ф. Денисова, учитель хімії ЗОШ № 160, м. Харків

Пропоную розробку уроку узагальнення та систематизації знань з теми «Хімічні реакції» в 9-му класі, який рекомендую проводити після вивчення теми.

Цілі уроку: узагальнити й систематизувати знання учнів про різні підходи до класифікації хімічних реакцій; закріпити навички складання хімічних рівнянь на прикладі найпростіших окисно-відновних реакцій; розвивати розумові здібності та якості особистості (мислення, уяву, увагу, пам’ять); прищеплювати навички культури спілкування, виховувати повагу до чужих думок, а також відповідальність за результати командної роботи.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань.

Форма уроку: гра «Хрестики-нулики».

Обладнання й реактиви: таблиці з рівняннями реакцій, пісочний годинник на одну хвилину, реактиви: розчин оцтової кислоти, кальцій карбонат (крейда), розчин лугу, розчин хлоридної кислоти, розчин купрум(II) сульфату, залізний цвях, цинк, магній, пробірки.

Підготовка кабінету: столи для кожної команди стоять півколом, на столах фломастери, олівці, ручки, аркуші паперу, а також таблички різного кольору (колір кожної команди). На дошці зображене ігрове поле (див. рис.). На стінах висять таблиці з прикладами рівнянь хімічних реакцій, а також таблиця «Класифікація хімічних реакцій».


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів