Інтернет-маркетинг як спосіб заробляти гроші в період кризи

Інтернет-маркетинг приходить тоді, коли офлайновий бізнес втрачає свої обіги. Звичайно, якщо підприємець продає свій продукт чи послугу в Україні, то в нього падають навіть онлайн-продажі, бо в країні криза. Однак, одні під час кризи багато втрачають, натомість інші багато заробляють.

Інтернет-маркетинг приходить тоді, коли офлайновий бізнес втрачає свої обіги. Звичайно, якщо підприємець продає свій продукт чи послугу в Україні, то в нього падають навіть онлайн-продажі, бо в країні криза. Однак, одні під час кризи багато втрачають, натомість інші багато заробляють.
 
Насправді в Україні є дуже багато незаповнених ніш, у яких можна пробувати розвивати свій бізнес. Головне — сісти і подумати, проаналізувати, які саме ідеї зараз прибуткові, а які ні.
 
 
Інструменти інтернет-маркетингу
 
  • Реклама
  • Контент-маркетинг
  • Директ-маркетинг
  • Веб-аналітика
  • Юзабіліти
  • Пошуковий маркетинг
  • Маркетинг у соцмедіа
 
Із цим вам допоможуть курси з бізнесу чи з маркетингу. На сьогодні один із трендових напрямів в Україні — інтернет-маркетинг. 
 
Зокрема, в Івано-Франківську курси з інтернет-маркетингу під назвою «Кухня маркетингу» проводила компанія «Експера».
 
 
Про що можна дізнатися на курсах з інтернет-маркетингу ?
 
Насамперед вам допоможуть визначитися з ідеєю для ведення бізнесу, а якщо у вас вона вже є, або існує свій бізнес, допоможуть його випробувати та, можливо, якось покращити в певних аспектах.
 
Важливим аспектом ведення своєї інтернет-справи є знання інтернет-інструментів, за допомогою яких можна тестувати, налаштовувати рекламні кампанії, збирати статистику, розширювати бізнес в тих чи інших напрямках.
 
Про те, як створити свою онлайн-платформу з ведення бізнесу, з налаштування цієї платформи, з вибору способів розкрутки платформи я дізнався на курсах інтернет-маркетингу від компанії «Експера».
 
Також досить цікаву інформацію розповів молодий київський підприємець — Максим Сімкайло. Він вже має свій бренд — FlyingBro. Хлопець займається продажем шапок та бафів у Києві.
 
Він проводив тренінг, на якому було частково розглянуто інструменти Google для тестування власної бізнес-ідеї.
 
 
Інструменти інтернет-маркетингу від Google для тестування власної ідеї 
 
Для тестування власної ідеї є багато різноманітних інструментів Google, але зазначу основні, які, на мою думку, ефективні. Для того щоб перевірити, чи популярна ваша ідея, ви можете використати сервіс Google Trends.
 
Потім, після того, як ви перевірили, чи існує попит на ту чи іншу ідею, вам варто перевірити, скільки це слово шукають у пошуковій мережі Google. Для цього існує сервіс Google Adwords. За допомогою інструменту Google Adwords «Планувальник ключових слів» ви зможете оцінити приблизну кількість користувачів, які шукають той чи інший товар або послугу в Google.
 
Далі ви створюєте платформу, наприклад, сайт. За допомогою інструменту Google Analytics, який можна легко підключити до сайту, ви матимете змогу відстежувати, хто з користувачів заходили до вас на сайт і що вони там робили. Це дозволить вам зробити певні висновки і, можливо, щось змінити.
 
Намагайтеся бути креативними, використовуйте інструменти Google, стежте за трендами, і ви обов’язково знайдете щось цікаве для себе і, можливо, зміните своє життя.
 
Дмитро Червінко, ПІНУ
http://pinu.com.ua/
Dounload PDF

Відгуки читачів