Вікторина: «Веселі старти» для учнів 1-х класів

С. І. Клименко, Київська обл.


PLAN
 
 
І. THE ORGANIZATIONAL PART. GREETING
 
Te acher. Good morning! How are you?
 
 
ІІ. NOW LET’S SPEAK
 
  • Work in pairs
Учні обох команд задають один одному запитання.
 
Рupil 1. Ні!
Рup i l 2. Hello!
Рup i l 1. Nice to meet you!
Pup i l 2. Nice to see you!
Pup i l 1. How is your family?
Pup i l 2. How are you?
Pup i l 1. How is your pet?
Pup i l 2. How is your friend?
 
Виграє той представник команди, хто найкраще сформулює запитання та дасть на нього відповідь.
  • The song
What is your name?
My name is Harry.
What is your name?
My name is Mary.
What is your name?
My name is Nick.
What is your name?
My name is Vic.
Hello, Vic!
Hello, Mary!
Hello, Nick!
Hello, Harry!
 
 
ІІІ. TALK ABOUT YOUR FAMILY
 
  • Read the rhyme about family
Good morning, father!
Good morning, mother!
Good morning, sister!
Good morning, brother!
Meet my grandfather.
Meet my grandmother.
Meet Sue, Pa and Ma,
And my baby-brother!
 
  • Sing songs
Grandfather and grandmother,
My father and your father,
My mother and your mother,
My sister and your brother.
I love my father Ben,
I love my uncle Dan,
I love my granny Emily.
I love my dear family!
Is this your father?
Yes, he is.
Is this your mother?
Yes, she is.
This is Ben,
This is Pam.
They love me,
And I love them.
 
 
ІV. TALK ABOUT YOUR PETS
 
Let’s play a game “Please show me...”
 
На прохання вчителя: “Please show me a cat” дитина має показати картку із зображенням кота, а у відповідь на фразу: “Please show me a dog” — собаку. Виграє та команда, яка не допустить жодної помилки.
 
 
V. COLOURS
 
Answer the questions. Учитель показує тваринку і запитує: “What colour is this?” Учні називають колір: “It is grey”. Перемогу своїй команді приносять учні, які дали найбільшу кількість правильних відповідей.
 
 
VI. NOW HAVE A REST AND DO EXERCISES
 
Hands up, hands down
Hands on hips, sit down.
Hands up, hands to the sides
Bend left, bend right.
One, two, three, hop, One, two, three, stop.
Stand still!
 
VII. THE ABC
 
  • “Who knows the ABC best?”
Учитель дає завдання представникам обох команд, які по черзі виходять до дошки і називають літери алфавіту до тих пір, доки не буде допущена помилка. Команда одержить стільки балів, скільки літер буде названо правильно.
 
 
VIII. ПІДРАХУНОК БАЛІВ ЗА УСІ КОНКУРСИ
 
 
IX. ОГОЛОШЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
 
 
X. АТРИБУТИ, ЩО ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ЗАХОДУ:
  • магнітофон з диском;
  • картки з літерами ABC;
  • картки з тваринками.
Dounload PDF

Відгуки читачів