Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Шоколад: їжа чи ласощі, користь чи шкода?

 

Н. М. Попова, учитель хімії Нікопольської спеціалізованої школи № 5, м. Нікополь, Дніпропетровська обл.

Цілі: розширити уявлення учнів про один із найвідоміших продуктів людства, ознайомити зі складом шоколаду, розповісти про його позитивний і негативний вплив на організм людини; розвивати вміння створювати тематичні презентації, публікації, рекламу, зібрати й обробити статистику відносно шоколаду; виховувати вміння учнів працювати в команді, повагу до прав і свобод інших.

Тип уроку: урок-проект.

Обладнання: газети, діаграми, географічна карта світу, вироби із шоколаду, хімічні реактиви, комп’ютер, магнітофон, стенд «Фабрики й шедеври шоколадного мистецтва».


Dounload PDF

Відгуки читачів