Зародження й розвиток небесної механіки

 

О. В. Демешко, Колегіум ім. Володимира Козубняка, м. Хмельницьк

Досвід роботи в школі показав, що для розвитку інтересу до фізики не можна покладатися тільки на зміст матеріалу, який вивчається. Якщо учні не беруть активної участі в навчальній діяльності, то навіть дуже змістовний матеріал викликає в них тільки інтерес спостереження, а не пізнання. Для того щоб за­безпечити активну діяльність школярів, їм потрібно запропонувати значиму й цікаву для них проблему. Наприклад, метод проектів дозволяє учням здійснити перехід від засвоєння готових знань до їх свідомого надбання. Цей метод вимагає від учителя великих затрат часу й енергії: необхідно продумати, спланувати й організувати роботу учнів, розподілити обов’язки, обов’язково слідкувати за виконанням цієї роботи на різних етапах. Але всі затрати того варті, бо діти дійсно включаються в самостійну роботу, зацікавлюють­ся, елемент змагання (між окремими групами) стимулює їх до ще більшої активності. Кожен виконує свою частину роботи, а разом ми маємо ґрунтовне дослідження певного питання, проблеми, теми. Підсумки роботи й захист учнівських проектів із теми «Зародження й розвиток небесної механіки» обговорювалися на шкільній конференції.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 8042
 
Догори