Формування у школярів пізнавальних інтересів через упровадження музейних уроків

Ю. П. Нужа, вчитель історії, Олександрівська ЗОШ І–ІІІ ст. імені І. С. Буряка Валківської РДА, Харківська обл.

У нашій школі музей історії працює з 2007 року, а 2011 ми отримали сертифікат музею «Істо­рії села Олександрівка». На базі шкільного музею систематично проводять просвітницьку роботу, екскурсії, музейні заняття, музейні уроки, шкіль­ні свята, лекції, зустрічі з цікавими людьми. Мета діяльності шкільного музею — сприяння розвитку творчих здібностей учнів, постійному самовдоско­наленню учня як особистості, формуванню його соціальної зрілості через захоплення улюбленою справою. При шкільному музеї систематично здій­снюють пошукову роботу, яка супроводжена до­слідницькою діяльністю. Відомо, що в результаті дослідницької діяльності в учнів формуються такі риси, як допитливість, цілеспрямованість, ініціа­тивність, дисциплінованість, вимогливість, праг­нення дістатися суті. Учні з гордістю презентують свій пошуковий матеріал, почуваючись причетни­ми до музейної справи.


Dounload PDF

Відгуки читачів