Знайомство. Сім’я

Т. В. Рибак, Київська обл.


Завдання: ввести звуки [w], [r], [v], [е], [ei], [а:] [T], [D], [р] і закріпити їх вимову в складі слів теми «Сім’я», рахунку до 10, а також в ході декламації віршика “І have a Father”; ознайомити учнів із мовними зразками “І have”, “What is your name?”, “My name is..” та відпрацювати їх вживання; навчати лічби до 10; виховувати почуття поваги до всіх членів сім’ї; розвивати інтерес до вивчення іноземної мови.
 
Хід уроку
 
I. Організаційний момент
Привітання. Учитель вітає учнів віршиком “Good morning!”, учні вітають одне одного (парна робота).
 
II. Робота над вимовою
 
1 Фонетична зарядка Діти, чи не забули ви, що при вимовлянні звуків (називає звуки) робить ваш язичок?
 
Колективне та індивідуальне повторення звуків, слів.
 
2 Введення й закріплення вимови нових звуків
Звуків [T] та [D] немає в українській мові. Підготуйтеся почистити зуби. Покладіть кінчик язика між зубами, проговоріть слово суп і зуб декілька разів.
 
Деякі дітки шепелявлять при вимовлянні цих звуків з і с, що є нормою для англійських дітей. Повторіть: суп, зуб, Зіна, Зоя, син. Англійські слова: father [fÓD@], mother [möD@].
 
3 Гра “Foreign Speakers”
[з] [D] Зіна, заєць, зима, завод, коза.
[с] [T] сіно, сонце, сосна, сані, сон, син.
 
Сім дочок — сорочок
Вишивають сім сорочок.
Семен сказав своїм синам:
Сини, складіть скирту сіна.
Сини склали скирту сіна.
Семен сказав своїм синам:
Спасибі.
 
Перед вимовлянням звука [r] учні на прохання вчителя вимовляють звук української мови [р]. Показуючи картинку із зображенням зеленого дерева, вчитель говорить: “A green tree”, “Three trees”. Учні повторюють хором та індивідуально. Звук [v] на відміну українського «в», коли ви майже закушуєте нижню губу, при вимовлянні англійського «в» губи складаються в трубочку, щоб вийшло щось середнє між українськими «у» та «в».
 
Звука [w] немає в українській мові. Цей звук немов гуде. У його вимовлянні беруть участь тільки губи. Нижня губа не торкається верхніх зубів. Як плачуть немовлята? Правильно, «уа», «уа». А тепер промовте «уї» при активній роботі губ, якщо їх не сильно витягати, ми почуємо правильний звук [w]. Повторення фрази “We are glad to see you”.
 
Звук [p] вимовляється перед голосною з придихом. Покладіть перед собою аркуш паперу дмухніть, вимовляючи «п», чим вище злетить папірець, тим краще.
 
III. Ознайомлення з новою лексикою
Використовуючи фотографії учитель знайомить дітей з лексикою уроку. Діти повторюють хором та індивідуально: mother, father, sister, brother.
 
IV. Робота над віршем
Фотографії учнів перед ними. Узявши фотографію, вчитель говорить від імені дитини:
 
I have a father,
I have a mother,
I have a sister,
I have a brother.
Father, mother, sister, brother
Hand in hand with one another.
 
Повторення хором та індивідуально.
 
V. Підбиття підсумків
Учні повторюють віршики, рахують олівці.
 
Завдання додому
Розповідати вдома вірші, рахувати, принести кольорові картинки про дітей, фотографи сім’ї, олівці.
Dounload PDF

Відгуки читачів