Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Про обов’язок, шану та непрості питання, що ставить час…

В. І. Садкіна, головний редактор журналу «Трудове навчання в школі»


Півроку тому ми навіть не могли припустити, які випробування доведеться винести нашій країні. Війна, анексія, біженці, поранені й убиті, бронежилети і гранатомети, патріотизм і співпереживання — усі ці слова Україна знає не з повідомлень інформагентств далекого зарубіжжя, а зі слів очевидців, родичів і знайомих... Найвища напруга в суспільстві не спадає, і зараз тільки засяяла надія над обрієм, що це все колись скінчиться... Безтурботність пішла з нашого життя раз і назавжди, Україна після пережитого буде іншою ... і ми віримо, що ці труднощі і випробування зроблять нашу країну сильнішою, більш справедливою і мудрою.
 
Двадцять три роки — це багато чи мало, щоб робити висновки?!
 
Чого досягла освіта України за роки незалежності? Чому ми виховали не тільки справжніх патріотів, які віддано захищають свою Батьківщину, але й тих молодих чоловіків та дівчат, що паплюжать прапор української держави або за 300 гривнів (або доларів — неважливо) блукають шляхами обману та ненависті до всього українського зі зброєю іншої держави, відвертаються від своєї країни, зраджують своєму народові? Чого тоді варті плани патріотичного виховання, заходи з морального виховання, пишномовні гасла і слова, «галочки» у звітах? Це привід для серйозної розмови… Україна після пережитого буде іншою…
 
Кожного дня ми примушуємо себе займатися буденними справами і тим, до чого кличе обов’язок. Інколи через силу, інколи через почуття відповідальності, інколи через потребу забути страшні події, що вдираються в серце через страхітливі та скорботні новини… Маємо працювати, хоча надзвичайно складно позбутися від пристрастей, але зусиллям волі маємо захистили свою душу від злості, сумнівів і докорів. Першого вересня вчителі повернуться до класів… знову маємо проводити уроки, дивитися в очі дітей, відповідати на їхні непрості питання, готуватися до атестації, виховувати й розвивати… Та дай Боже, сил вам, шановні колеги, до праці, натхнення у справах, непохитності українського духу, любові до ближніх…
 
Спілкуючися з авторами зі сходу та заходу України тільки утверджуюся в думці, що наші вчителі — це талановиті, розумні й толерантні люди, вони живуть надією на краще майбутнє, докладаючи до цього неабияких зусиль, чесно та завзято працюючи. Велика шана всім нашим передплатникам, авторам журнальних статей та особлива увага вчителям і науковцям, що упродовж такого складного, нервового року працювали над посібниками для своїх колег:
  • Лілії Іванівні Хатько (Бердянськ) — «УСІ уроки трудового навчання. 6 клас»;
  • Володимиру Михайловичу Гащаку та Олексію Миколайовичу Яценюку (Івано-Франківськ) — «УСІ уроки трудового навчання. 6 клас»;
  • Валентині Григорівні Чемшит, Людмилі Анатоліївні Кузуб, Світлані Валентинівні Ляшенко (Полтава) — «УСІ уроки трудового навчання. 5 клас»;
  • Миколі Леонідовичу Пелагейченко (Бердянськ) — «УСІ уроки трудового навчання. 8–9 клас (інваріантний модуль)», «УСІ уроки трудового навчання. 5–6 клас (варіативні модулі)», «УСІ уроки технологій. 10–11 клас (варіативні модулі)», «Трудове навчання. 6 клас. Блок 1. Серія «Мій конспект»»;
  • Ангеліні В’ячеславівні Хавкун (Харків) та Ларисі  Вікторівні Олешко (Золотоноша) — «УСІ уроки технологій. 10–11 клас (варіативні мо дулі)»;
  • Аллі Федорівні Шушкевич (Тернопіль) — «УСІ уроки трудового навчання. 5–6 клас (варіативні модулі)»;
  • Ганні Володимирівні Ігнатенко (Глухів) та її колегам з кафедри педагогіки та методики технологічної освіти Глухівського національного педагогічного університету ім. Олександра Довженка: Наталії Анатоліївні Гришаковій, Олександру Сергійовичу Благосмислову, Ігорю Володимировичу Білевич, Ользі Миколаївні Литвин, Світлані Вікторівні Білевич, Галині Олександрівні Воїтелєвій, Тетяні Анатоліївні Хоруженко — «Трудове навчання у 5–9 класах — обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. Блок 1, 3» та «Трудове навчання у 5–9 класах — обов’язковий блок: основи матеріалознавства, технологія виготовлення виробів. Блок 2».
 
Шановні колеги, у цьому номері журналу ми робимо ознайомлювальну презентацію нових видань, що вийшли з друку впродовж останніх місяців, для нас надзвичайно важливо, щоб ви знали про нові надходження з методики викладання. Ці роботи пропущені через багатолітній досвід авторів, вони вистраждані редакторами в боротьбі між програмою і творчими злетами авторського креативу, тому маємо надію, що книги стануть вам у пригоді та полегшать життя, скоротять час підготовки до уроку, надихнуть на цікаві знахідки в навчальному процесі.
 
Тримаймося, шановні! Єднаймося, шановні! Україна після пережитого буде іншою… ми всі будемо тепер іншими… більш сильними й мудрими.
 
З повагою та шаною,
Вікторія Іванівна Садкіна,
головний редактор журналу «Трудове навчання в школі»
Dounload PDF

Відгуки читачів