Тварини. Іграшки. Фрукти. Овочі

Н. В. Казанович, Київська обл.


Мета:

-удосконалити навички вживання вивченої лексики;

-розвивати уміння відповідати на запитання вчителя;

-розвивати гнучкість артикуляційного апарату, пам’ять, фонематичний слух учнів;

-виховувати інтерес до вивчення іноземної мови, любов до тварин, дружні стосунки в групі.

 

Обладнання: аудіокасета, скринька, картки із зобра-женням фруктів, овочів, іграшки-тварини.
 
Хід заняття
 
І. Організація початку заняття
 
1. Пісня “Hello!” (у колі)
2. Бесіда
 
Teacher. Hello, children!
T — P1, P2 How are you today?
 
ІІ. Повторення за темою «Тварини»
 
1. Бесіда
Teacher. Today we have some guests. Let’s say “Hello” to them (a fish, a frog, a monkey, a pig, a horse, a bear, a sheep)
Pupils. Hello, fish, etc.
 
2. Гра “What’s missing”
(Учні заплющують очі, вчитель ховає одну іграшку, учні розплющують очі і називають тварину, якої не вистачає.)
 
Teacher. Let’s say “Goodbye” to our friends.
 
Pupils. Goodbye, friends!
 
3. Повторення вірша
Teacher. What’s this? (Виймає із скриньки іграшкового песика.)
 
Pupil. It’s a dog.
 
Фонетика /h/g/ Hello, Good Dog! (Учні повторюють за вчителем звуки та речення.)
 
Тeacher. Let’s call the dog (Повторення вірша хором та індивідуально.)
 
Doggy, Doggy, come to me,
Doggy, Doggy, play with me!
 
Pupils. Goodbye, Good Dog!
 
4. Гра “Little mouse”
 
Teacher. Look! Who came to us?
 
Pupils. A cat and a mouse.
 
Фонетика /l/ Let little cat sleep /w/ What, what, what
 
Інсценування (в парах)
 
Pupil 1
Little mouse, little mouse
Where is your house?
 
Pupil 2
Little cat, little cat
Here is my house! (Мишка тікає від котика.)
 
5. Фізхвилинка
One, two, clap, clap
Three, four, step, step
One, two, hop, hop
Three, four, stop, stop.
 
ІІ. Повторення за темою «Фрукти. Овочі»
 
1. Гра “In the garden”
 
Teacher. What’s this? (Демонструє картки)
 
Pupils. It is (an apple, a cherry, a plum, a lemon, an orange, a banana, a pear)
 
Діти сідають на килимок, вчитель роздає їм картки.
 
Te a che r. In my garden I have lots of fruit.
One, two, three, banana, come to me! (Учень, у якого відповідний малюнок, біжить до вчителя.)
 
2. Гра “Feed the hare”
 
Teacher. This little hare wants to eat. Let’s feed the hare. What does he like?
 
Учні по черзі вибирають картки, називають овочі, підходять до зайчика, «годують» його (cabbage, carrot, potato, tomato).
 
ІV. Підсумок заняття (у колі)
 
1. Пісня “Goodbye!”
2. Прощання
 
Teacher. You did your best. Our lesson is over.
 
Goodbye, children! See you soon!
 
Література
  1. FUN with RHYMES: вірші, римівки, лічилки, пісні / Упорядники Оксана Євчук, Ірина Доценко. — Тернопіль : Підручники і посібники, 2005.
  2. Play and Learn ENGLISH : английский язык в картинках для детей дошкольного возраста / Амамджян Ш. Г. — Москва : Просвещение, 1978.
Dounload PDF

Відгуки читачів