Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення

А. М. Фасоля, м. Київ

Українська школа, як зазначено в нормативних освітніх документах, розбудовується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів. Аналіз публікацій у педагогічних і методичних джерелах засвідчує, що сьогодні автори зосереджують увагу переважно на компетентнісному навчанні. При цьому коло питань поступово звужується від загальнотеоретичних до вузькопредметних, практичних.

Однак дослідники і вчителі-практики у своїй діяльності стикаються з багатьма труднощами. Серед найбільших, як видається, — розробка інструментарію формування компетентностей і оцінювання якості компетентнісно зорієнтованого навчання.

Автор статті розглядає можливі шляхи розв’язання проблем, що стосуються створення компетентнісно зорієнтованих завдань. Адресуємо її вчителям-практикам, методистам, науковцям.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів