Використання наочності в школі для дітей із особливими освітніми потребами

Л. С. Муренець, заступник директора з навчальної роботи Рубіжанського навчально-реабілітаційного центру «Кришталик», Луганська обл.

Вимога використання наочності в школі для дітей із особливими освітніми потребами залишається актуальною й нині попри те, що насиченість навчального процесу наочними посібниками (де стрімко, а де поступово) наближається до достатності. Не можна не бачити, що вже в найближчій перспективі проблема кількісного дефіциту наочності як помилки засобів почуттєвого відбитка дійсності в навчанні, має всі шанси на успішне розв’язання.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 9497
 
Догори