Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Маркетингові комунікації

В. В. Григораш, доцент кафедри управління навчальним закладом та психології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Для галузі освіти йдеться про налагодження інформаційних каналів між школою та громадськістю (батьками), які б забезпечували привабливість шкільних ресурсів для батьків і учнів, стимулювали б батьків додатково фінансувати освітні послуги, сприяти розвиткові матеріально-технічної бази школи, підтримувати освітні проекти навчального закладу.


Dounload PDF

Відгуки читачів