Метанол, етанол, гліцерин: будова молекул, фізичні властивості. Застосування. 9 клас
О. Д. Матійчук, учитель хімії Трацької ЗОШ, Косівський р-н, Івано-Франківська обл.
Цілі:
-освітня: сформувати уявлення про оксигеновмісні органічні сполуки, дати поняття про спирти та їхню функціональну групу; ознайомити учнів із представниками спиртів — метанолом і етанолом, навчити записувати їхні молекулярні, електронні та структурні формули; розглянути фізичні властивості спиртів і визначити їх залежність від утворення водневого зв’язку між молекулами; ознайомити учнів зі згубним фізіологічним впливом спиртів на організм людини, виявити причини токсичності етилового спирту;
-виховна: сформувати науковий світогляд учнів під час вивчення фізичних властивостей спиртів, їхнього фізіологічного впливу на організм; сприяти естетичному, екологічному вихованню;
-розвивальна: розвивати спостережливість учнів на уроці хімії, пізнавальний інтерес до предмета, уміння узагальнювати й робити висновки.