Музейна педагогіка — перспективний напрям у сучасній системі національної освіти

 

Т. Б. Вайнберг, учитель російської мови та літератури вищої категорії, заступник директора з навчально-виховної роботи;

С. Я. Хавіна, учитель української мови та літератури вищої категорії, учитель-методист, ХСШ № 170, м. Харків

У Законі України «Про освіту» визначено вимоги до виховної діяльності, де серед найважливіших названі завдання патріотичного виховання, виховання громадянськості, працьовитості, поваги до прав і свобод людини, любові до навколишньої природи, до найближчого Музейна педагогіка є одним із ефективних сучасних засобів формування соціально активної особистості, стимулювання її творчої активності та інтелектуального розвитку. У Законі України «Про музеї та музейну справу», прийнятому 29 червня 1995 року, йдеться про те, що «музеї як культурно-освітні та науково-дослідні заклади призначені не тільки для вивчення, збереження та використання пам’яток матеріальної і духовної культури, але й для залучення громадян до надбань національної і світової історико-культурної спадщини».


Dounload PDF

Відгуки читачів