Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

Вивчення творчості Ван Гога під призмою ужитково-прикладного мистецтва. 6 клас

М. Л. Пелагейченко, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії та методики технологічної та професійної освіти Бердянського державного педагогічного університету; Г. М. Книш, студентка 4 курсу факультету фізико-математичної і технологічної освіти Бердянського державного педагогічного університету

 

Одне з найскладніших завдань учителя в ході організації проектної діяльності на уроках трудового навчання — це вибір об’єкта, який будуть виготовляти учні. Учитель має з’ясувати: наскільки тема проекту цікава учням, наскільки проблеми, які вона розв’язує, зачіпають життя школярів, чи побачать вони сенс у його розробці. На першому місці під час планування проектної діяльності є оригінальність і нестандартність підходу до постановки проблеми, яку повинні розв’язати учні. Не існує однакових класів і учнів, тому вчитель має індивідуально підходити до вибору об’єкта проектування.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Відгуки читачів