А ви вже оформили передплату на 2019 рік?

Оформити передплату за пільговими цінами

Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Нові інформаційні технології навчання

І. Ю. Пархомець,

м. Луганськ

Поняття «інформаційне суспільство» та «інформаційний простір» почали широко застосовуватися лише в останні кілька років і пов’язуються, здебільшого, з новим суспільним станом, який склався внаслідок розповсюдження персональних комп’ютерів та комп’ютерних мереж (насамперед всесвітньої мережі Internet). Одразу слід зауважити, що насправді суспільство набуло такої ознаки, як інформаційність набагато раніше виникнення не тільки комп’ютерних мереж, а й електронної обчислювальної техніки взагалі, а саме з того часу, коли суттєвої економічної вартості порівняно з матфіальними цінностями стали набувати інформаційні продукти (технологи, наукові знання тощо). Тоді ж виник Й інформаційний простір, що, будучи динамічною системою, має внутрішню логіку розвитку яка й спричинила виникнення обчислювальних машин Процес виникнення та розвитку ЕОМ, що спочатку являли собою виключно засоби автоматизації виробництва в інформаційному просторі, був аналогом процесу механізації у сфері матеріального виробництва, в той час як комп’ютерні мережі в інформаційній сфері є аналогом транспорту в матеріальній. Таким чином, ЕОМ та комп’ютерні мережі — це неминучий наслідок процесу розвитку інформаційного простору, але водночас вони стали каталізатором і спрямовуючим фактором цього процесу Тому зараз виправданим є ведення мови не про вступ людства до інформаційного суспільства, а про початок нового етапу в розвитку цього суспільства — і це дозволить розглядати явище в динаміці, виокремлювати не тільки його характеристики, але й тенденції розвитку


Dounload PDF

Відгуки читачів