Використання методу проектів для виготовлення наочних посібників кабінету історії

Жерновий В. В., учитель історії; Шевченко І. К., учитель трудового навчання ЗОШ № 6; Логвин М. С., провідний спеціаліст міськвно, м. Ізюм

 

Одним із ефективних методів навчання історії є використання на уроці наочності, завдяки чому учні опановують знання за допомогою зображень чи матеріальних предметів, коли образ предмета фіксується у свідомості шляхом споглядання — вихідного ступеня пізнання. Як засвідчила практика, максимального ефекту можна досягти під час демонстрації об’ємних матеріальних предметів, таких як макети, репліки та муляжі. На жаль, сьогодні промисловість не випускає для кабінетів історії наочних посібників, тому учні загальноосвітньої школи № 6 м. Ізюма самостійно виготовляють необхідні макети, використовуючи міжпредметну інтеграцію трудового навчання та історії. Серед реалізованих учнівських творчих проектів найбільш цікавим є творчий проект «Козацька зброя XVI–XVII ст.».


Dounload PDF

Відгуки читачів