У світ пізнання з журналом «Позакласна робота»: долаймо стереотипи

 

О. О. Маленко, головний редактор журналу «Вивчаємо українську мову та літературу. Позакласна робота»

З огляду на такі світоглядні засади освіти сформоване розуміння цілісності навчання — на уроці й поза ним, у просторі не лише раціональному, а й емоційному, конкретно-чуттєвому, який спроможний дати більше вражень і міцніше закріпитися пам’яттю. Тож позакласна робота, здійснювана вчителем, — потрібна, важлива й функціональна щодо отримання нових й закріплення здобутих знань, умінь та навичок.

Кожен словесник упродовж власної професійної практики значну частину педагогічного досвіду віддає позаурочній та виховній роботі, намагаючись урізноманітнити навчальний матеріал, надати знанням емоційного забарвлення, активізувати інтелектуальну сферу школяра. Цього потребують і вимоги державних стандартів нашої загальної середньої освіти. При цьому слово стандарти гарно відбиває рівень і характер більшості позакласних форм роботи з учнями. Погляньмо на проблему зсередини.


Dounload PDF

Відгуки читачів