Формування ціннісного ставлення учнів за умов громадсько-активної акмеологічної школи

Г. Г. Коломис, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І–ІІІ ступенів № 20, м. Рівне

 

Час новітніх інформаційних технологій і технічного прогресу вносить неабиякі корективи до свідомості молоді: часто в гонитві за матеріальним збагаченням і примарним «успішним» віртуальним комп’ютерним середовищем молодь деморалізується, втрачає закладений віками менталітет високоморальної та духовно багатої особистості українця, втрачає здатність протистояти викликам глобалізації життя. На початку третього тисячоліття дедалі яскравіше постає проблема морально-вольової зрілості особистості учня, забезпечення його відповідального ставлення до власного життя, вміння школяра вже змалку проектувати свою життєдіяльність. Складність ситуації полягає ще й у тому, що деформація системи цінностей особистості відбувається не лише на рівні ЗМІ, але й держави, а особливо сім’ї, того фундаменту, що лежить на підґрунті особистісного розвитку молодого покоління.


Dounload PDF

Відгуки читачів