Комп’ютерні технології на уроках
С. М. Постоєнко, ЗОШ № 9, м. Марганець, Дніпропетровська обл.
У роботі розглянуто основні аспекти оптимізації навчання, впровадження комп’ютерних технологій на уроках фізики. Розкрито роль візуальної інформації та використання комп’ютерних моделей на уроках. Проаналізовано класифікацію комп’ютерних програм залежно від формату їх використання на уроках. На конкретних прикладах (розробки уроків) розглянуто використання з різною метою та на різних етапах уроку створених учителем демонстраційних комп’ютерних програм та готових педагогічних програмних засобів. Обґрунтовано доцільність використання комп’ютерних програм для наочного розкриття навчального матеріалу, розвитку навчальної зацікавленості учнів.