Комплексні моніторингові дослідження

Л. С. Бондаренко, заступник директора з навчально-виховної роботи спеціалізованої школи № 2 інформаційних технологій м. Золотоноші, Черкаська обл.

 

Реалії реформування освіти України спрямовані передусім на об’єктивне оцінювання стану надання освітніх послуг з метою втілення загальнодержавного проекту «Рівний доступ до якісної освіти». Валідність отриманої оцінки можуть забезпечити лише сучасні технології комплексного оцінювання, до яких належать моніторинг та експертиза. Можна стверджувати, що нині немає жодного управлінця-практика, який би не намагався опанувати саме ці технології. Однак попри вагомі напрацювання з теорії моніторингу практика щоразу породжує чимало запитань.


   
Dounload PDF

Відгуки читачів

Залиште перший відгук.

Залишити відгук

Ваше ім'я
E-mail (не публікується)
Відгук
Введіть 1302
 
Догори