Скільки запитань може «ховатися» в одній задачі?

І. С. Маркова, м. Харків, Л. І. Захарійченко, Ю. О. Захарійченко, м. Київ

 

З чого традиційно розпочинаємо свій урок? Скільки на світі вчителів, стільки ж існує сценаріїв цієї події. Наприклад, почина­ємо з історичної довідки або історичної задачі, математичного жарту або софізму, аналізу домашнього завдання або усного опитування учнів тощо. Але після вступу ми говоримо одну й ту саму фразу: «Відкрийте підручники на сторінці n. Розглянемо задачу № m». Учні вже з певного досвіду знають, що задача № m має одне запитання, а в кінці підручника наведено одну відповідь і весь клас має шукати шлях до цієї правильної відповіді.


Dounload PDF

Відгуки читачів