Вкладка

 

Девіантна поведінка підлітків

 

Г. Л. Єфремова, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

 

Педагогічна взаємодія з девіантними підлітками — один з провідних чинників гуманізації освітнього середовища в навчально-виховних закладах. Останнім часом з кількох причин, у тому числі через глибокі соціально-економічні й політичні зміни, нестабільність суспільства, зневажання загальнолюдських цінностей і зниження рівня життя населення, у сучасному суспільстві посилилися негативні тенденції, які висувають підвищені вимоги до самовизначення й стабільності особистості, а також провокують її девіантну поведінку, аномалії розвитку й, нерідко, деградацію та саморуйнування.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

   

Відгуки читачів