Інтегрований урок із теми «Україна — наша Батьківщина». 5 клас

 

Антоненко Т. В., учитель англійської мови; Солодченко Н. А., учитель історії; c. Сиваське, Новотроїцький р-н, Херсонська обл.


 

Мета: активізувати країнознавчі знання й мовні уміння учнів; розвивати навички усного ситуативного мовлення, колективної роботи та логічного мислення; формувати вміння застосовувати отримані знання; розширювати свытогляд учнів формувати соціокультурну компетенцію; виховувати любов до рідної землі, почуття патріотизму.

 

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань учнів.

Форма проведення уроку: гра «Брейн-ринг».

Обладнання: карта України, комп’ютер, проектор, магнітофон, диски.

 

Хід уроку

I.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ УРОКУ

II.МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Teacher.Good morning, dear friends!How are you?I hope everybody is fine.Let’s greеt each other in turn and start our lesson.

Teacher.Motherland, friendship and early dew,

Hello, Zhenia! How are you?

Zhenia. I’m OK.

Motherland, friendship and early dew,

Hello, Vicky! How are you?

Vicky. I’m OK.

Teacher. I’m glad you are OK and ready to work.

Повідомлення  теми й мети уроку

Учитель історії. Доброго дня! Діти, ви знаєте мене як вчителя історії і, мабуть, дуже здивовані, побачивши мене на уроці англійської мови. Але я тут не випадково, тому що сьогодні ми проведемо не звичайний урок, а урок англійської мови та історії разом.

Тема нашого уроку «Україна — наша Батьківщина».

Сьогодні на уроці ми підсумуємо знання з історії рідної країни. І проведемо ми цей урок у формі інтелектуальної гри «Брейн-ринг», присвяченій нашій країні, її історії, культурі, географічному положенню та нашій прекрасній столиці — Києву. Я сподіваюсь, що ви продемонструэте гарні знання з цієї теми, надасте відповіді на усі запитання і виконати всі завдання.

На цьому уроці ви будете розмовляти українською та англійською мовами.

Уведення в іншомовну атмосферу

Teacher.You see the epigraph written on the blackboard. A great English writer G.Byron wrote these wise words. Let’s read this epigraph all together.

“He who loves not his country, can love nothing”. G. Byron

Teacher.Can you translate it into Ukrainian? How do you understand these words?

Pupil’s answers.

Teacher.As you know the theme of our lesson is “Ukraine is Our Motherland”.

IІІ.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Гра «Брейн-ринг»

Teacher.Let me introduce our guests and jury… .

 So, you are divided into two teams. Each team has a leader or a captain. And now welcome to our “Brain-ring”.  

Iраунд

Завдання 1.«Візитна картка»

Капітан кожної команди представляє свою команду англійською: назву команди, девіз, коротку розповідь про своїх товаришів та їх захоплення англійською мовою (максимальна кількість балів — 5).                  

Завдання 2. «Фотоконкурс»

На мультимедійній дошці вчитель історії демонструє визначні пам’ятки культури Києва. Команди по черзі повинні назвати і описати їх (за кожну правильну відповідь 1 бал).

Завдання 3 «Україна у віршах»(англійська мова)

Представники кожної команди по черзі читають вірші про Україну англійською (максимальна кількість балів — 5).

Хвилинка релаксації

Учитель англійської мови.Goodwork! Let’s have a rest. Stand up, please and do my commands.

If you are patriots and love Ukraine,

Clap your hands!   2t

If you are patriots and love Ukraine,

Stamp your feet!   2t

If you are patriots and love Ukraine,

Shout“Hurray”!   2t.

ІІ раунд

Завдання 4.«Правда-неправда»

Команди по черзі слухають твердження про Україну і визначають,  правдива чи ні ця інформація (за кожну правильну відповідь 1 бал).

1) Україна розташована в Африці.

2) На півдні наші землі омивають Чорне та Азовське моря.

3) Конституція — це правила поведінки учнів.

4) Столиця України — Львів.

5) Вишитий рушник, калина та верба — державні символи України.

6) Глава нашої держави — Президент.

7) 24 серпня — День незалежності України.

8) Населення України 56 мільйонів чоловік.

Завдання 5.«Аудіо-конкурс»(англійською)

Учні слухають аудіо-запис англійською про столицю України Київ і по черзі надають відповіді на запитання (за кожну правильну відповідь 1 бал). 

English teacher. Listen to the text about the capital of our country Kyiv and answer the questions in turn (1 point for each right answer).

Kyiv

The capital of Ukraine is Kyiv, a beautiful  and ancient city. More than three million people live here. Kyiv stands on the Dnipro, the biggest river. There are several bridges over it.

Khreshchatic is the main street of the capital. People like to walk along the street. Maidan Nezalezhnosti (it means Independence Square) is the centre of the city. It is a very beautiful place with a lot of people walking around.

There are many many places of interest in Kyiv: St. Sophia Cathedral, Kyiv Pechersk Lavra, monument to Prince Volodymyr and to Hetman Bohdan Khmelnitski, the Golden Gate and many others.

The symbol of the city is the chestnut leaf.

Answer the questions:

1) How many people live in Kyiv? 

2) What is the biggest river in Ukraine?

3) What is the name of the main street in Kyiv?

4) What is the centre of Kyiv?

5) What places of interest are in Kyiv?

6) What is the symbol of Kyiv?

Завдання 6.«Знайди пару»

Кожна команда повинна швидко і правильно знайти відповідне слово-асоціацію до поданого (за кожну правильну відповідь 1бал).

1 Кургани

А влада

2 Херсонес

Б чайка

3 літопис

В союз

4 князь

Г греки

5 унія

Д роки

6 козак

Е скіфи

Відповідь: 1Е; 2Г; 3Д; 4Ф; 5В; 6Б.

ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ

Виступ членів журі.

Teacher.I hope this lesson help you understand how important is to love your Motherland and your friends.

I would like to ask you to do the following: love your Motherland, love our Ukraine. Love it when it is in trouble, love it when it is happy. I’d like to address you with a short poem:

Love your dear Motherland,

Love it with your whole heart.

Love Ukraine when the days are happy,

Love it when they are dark.

Cherish your mother tongue,

Cherish your family root.

Never stop thinking of your parents

And make their life good.

Love Ukraine as Sosiura did:

Учитель історії.

Любіть Україну,як сонце любіть, любіть,

як вітер, і трави, і води…

В годину щасливу і в радості мить

любіть у годину негоди.

Любіть Україну увісні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову,

і мову її солов’їну.

Учитель англійської мови. Let’s sing all together the song about friendship and our Motherland Ukraine.

THE INK IS BLACK,

THE PAGE IS WHITE

The ink is black, the page is white,

Together we learn to read and write.

To read and write.

And now a child can understand,

Ukraineis our Motherland.

 

The board is black, the chalk is white,

The words stand out so clear and bright,

So clear and bright.

And now at last we clearly see

Ukrainian people are Family.

 

The child is black, the child is white,

The whole world looks upon the sight,

A beautiful sight.

For very well the whole

world knows,

This is the way

OurFriendshipgrows.

 

 

Література

1. Англійська мова 5 клас: Плани-конспекти уроків до підручника О. Д. Карп’юк — Х. : Веста Вид-во «Ранок », 2008. — 336 с.

2. Власов В. С. Данилевська О. М. Вступ до історії України. — К. , 2010.

3. Вступ до історії України. 5 клас. Дидактичні матеріали до курсу. — Х. , 2005.

4. OksanaKarpiukEnglish5. — Тернопіль : Астон, 2005. — 191 с.

5. SingAlongBook: Навчальний комплект з англійської мови. — Тернопіль : Лібра Терра, 2008. — 17 с.

Dounload PDF

Відгуки читачів