Бажаєте зекономити на передплаті?

Пропонуємо вам стати учасником програми лояльності «120 балів»!

 

Дізнатися більше

Електронна передплата!

Доступ до улюблених видань
у будь-який час,
за будь-який період,
з будь-якого пристрою!

Оформити передплату

УКРАЇНСЬКА РЕКЛАМА КОСМЕТИЧНИХ ТОВАРІВ: ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА СПОЖИВАЧА

 

О. Ю. Білецька, учениця 11 класу; Ю. В. Данчук, учитель української мови та літератури вищої категорії, Вовчанський ліцей № 2, Харківська обл.

Пропонуємо Вашій увазі фрагмент з дослідницької роботи у форматі МАН, присвяченої вивченню рекламного дискурсу, зокрема його мовного оформлення. Усі тексти учнівських робіт презентовано в редакторській версії, тобто відкориговано згідно з вимогами до наукового стилю. Редакція вже отримала декілька авторських матеріалів, у яких представлені результати наукової діяльності учнів та їхніх керівників, тож чекаємо й на ваші тексти.


Доступ до статей відкрито тільки для передплатників. Надішліть копію передпланої квитанції або оформте електронну передплату, і ви матимете можливість читати статті на сайті.

Якщо ви не передплачуєте наші видання, то ви можете купити цю окрему статтю. Оплата за допомогою

Відгуки читачів