ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

 

Р. М. Лещук, учитель трудового навчання, вища категорія, старший учитель, ЗОШ І–ІІІ ступенів зі спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики № 34; О. В. Лоїк, учитель трудового навчання, спеціаліст вищої категорії, учитель-методист НВК: ЗОШ І–ІІІ ступенів гуманітарно-естетичного колегіуму № 29, м. Вінниця

Навчальна мотивація є системою природних, соціальних і особистісних чинників, що спонукають учня активно включатися в процесс навчання та забезпечують ефективність цього процесу. Продуктивність навчальної діяльності, її результат визначають за системою різноманітних мотивів, змістом навчання школяра, особливостями його емоцій. Своєрідність навчальної мотивації полягає в тому, що в процесі діяльності учень не тільки засвоює знання, але й розвивається як особистість. Несформованість навчальної мотивації виявляють найперше за зниженням навчальної успішності, що ми й спостерігаємо в останні роки.


Dounload PDF

Відгуки читачів