Використання елементів ігрового навчання як засіб активізації пізнавальної діяльності молодших школярів

 

Н. О. Овечко, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, ЗОШ I–III ст. № 1, смт. Кринички, Дніпропетровська обл.

Аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури (Ш. О. Амонашвілі, М. Т. Бахарєва, Л. С. Виготський, I. A. Кравцова, О. М. Леонтьев, В. О. Сухомлинський, С. А. Швець, Л. Р. Шпачук та ін.) дає змогу стверджувати, що створенню емоційно-піднесеної атмосфери на уроках рідної мови сприяє метод пізнавальних ігор, що реалізується через дидактичні ігри.


Dounload PDF

Відгуки читачів